wtorek, 1 sierpnia 2017

Fit RAFAELLO

Jedno z moich ulubionych słodyczy? Zdecydowanie rafaello! Mogłabym jeść bez końca, dlatego wymyśliłam prosty zamiennik, który..tez mogę jeść bez końca ale bez wyrzutów sumienia :D 



Składniki:
100g kaszy jaglanej 
1,5 łyżki miodu 
1,5 szklanki mleka kokosowego/migdałowego 
100g wiórek kokosowych 
20 migdałów

Wykonanie:
Kasze gotujemy w mleku aż do całkowitego wchłonięcia ➡ czekamy aż chwile ostygnie ➡ blendujemy z miodem i 50g wiórek ➡ formujemy kulki ➡ wkładamy do środka każdej kulki po jednym migdale i obtaczamy w pozostałych 50g wiorek kokosowych ➡wkładamy na ok. godzinę do lodówki.
Gotowe!



Wyszło 20 kulek,
 Makro jednej kulki: 60kcal ➡B 1g, T 3,5g, W 6,5g




Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Jadłam kupowałam te Rafaello znudziło mi się, ale widzę masz przepis więc sobie zrobię skreeny i będę próbować :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiaaaaam <3 ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)