poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Pomysły na fit PANCAKES

Osobom na redukcji, które tęsknią za słodkim smakiem z czystym sumieniem polecam pancakes. U mnie zdarzają się takie tygodnie, że dosłownie codziennie je robię, na śniadanie, kolacje czy na obiad. Do tego pasek gorzkiej czekolady (powyżej 70%) i mam dość słodkości :D
Poniżej znajdziecie 5 pomysłów na pyyyszne pancakes<3




Bananowe pancakes

  • 50g płatków owsianych
  • 20g wiórek kokosowych
  • banan
  • jajko

Płatki owsiane zalać wrzątkiem ➡ dodać wiórki kokosowe, banana, jajko ➡ wszystko zblendować ➡ smażyć na oleju kokosowym ➡ na usmażone placuszki dodać startą gorzką czekoladę.



Czekoladowe pancakes

  • 50g płatków owsianych
  • 10g kakao
  • 10g wiórek kokosowych
  • 5g miodu
  • jajo
Wszystko mieszamy razem ➡ smażymy na oleju kokosowym ➡posypujemy gorzką czekoladą i żurawiną. 




Pomarańczowo- cynamonowe pancakes

  • 50g zalanych wrzątkiem płatków owsianych 
  • łyżka mąki (jaką macie, jaką lubicie)
  • jajko 
  • duuużo cynamonu 
  • pół pomarańczy 

Wszystko razem zblendować i smażyć placuszki na oleju kokosowym ➡pomiędzy włożyć gorzką czekoladę i kawałki pomarańczy.



Pancakes z cukinii

  • 150g cukinii
  • 20g mąki (u mnie owsiana)
  • łyżka kakao
  • 15g ksylitolu
  • 1 jajko

Cukinie zetrzeć na tarce, odcisnąć wodę ➡ Wszystkie składniki zblendować ➡ smażyć placuszki na oleju kokosowym. 
U mnie podane z gorzką czekoladą i pomarańczą.



Orzechowe pancakes

  • 10 g mąki gryczanej
  •  20 g mąki owsianej
  • łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 2 jaja
  • 15 g miodu
  • 1 łyżka nasion chia

Suche składniki połączyć ze sobą ➡ następnie dodać resztę ➡ smażyć na oleju kokosowym ➡ przełożyć masłem orzechowym. 
U mnie podane z orzechami laskowymi i startą gorzką czekoladą.




Smacznego!


Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

7 komentarzy:

  1. Czemu ja dopiero teraz odkryłam Twojego bloga?! Cudowny jest :) A każda propozycja pancakes brzmi cudownie :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba spróbuję zrobić te bananowe :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. oh my these pancakes look super delicious!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj smaka mi zrobiłaś i chyba jutro któreś wylądują u mnie na talerzyku rano <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko! Chcę ktores zjeść, zaraz, teraz! :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo ja ale mi narobiłas ochoty na jedzonko <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)