niedziela, 17 września 2017

Trzywarstwowe babeczki z daktylowym spodem

Dzisiaj mam dla Was babeczki, które nie tylko zaspokoją ochotę na słodkie ale i na głód. I to na długi czas! Czyli - najlepsze połączenie;)


wtorek, 12 września 2017

10 pomysłów na jajecznice

Ostatnio były omlety to teraz czas na jajecznice, która jest jeszcze prostszą formą śniadań białkowo-tłuszczowych, tutaj pole do popisu jest jeszcze większe. Sami zobaczcie!


szpinak+szynka+cebula+kiełki+awokado



szynka+cebula+pomidor+mozzarella



cebula+boczek



roszpunka+mozzarella+boczek



szynka+papryka+mozzarella



boczek+pieczarki+roszpunka



papryka czerwona i żółta+pieczarki+boczek+awokado+mozzarella



szynka+papryka+rzodkiewka+roszpunka+kiełki



mozzarella+awokado+szpinak+papryka+pomidory




szynka+cebula+awokado+rzodkiewka (bez chleba;))

Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

sobota, 9 września 2017

Fit ptasie mleczko z chia

Ptasie mleczko - moja ulubiona słodycz <3 Kiedyś już robiłam w wersji waniliowej, a dzisiaj wersja z nasionami chia!



środa, 6 września 2017

9 pomysłów na śniadania białkowo-tłuszczowe

Już od około roku w mojej diecie przeważają śniadania białkowo-tłuszczowe. Dlatego że wole rano zjeść coś "słonego" i przede wszystkim dlatego, że dużo lepiej się po takich śniadaniach czuję. Jestem syta przez 4-5godzin, po zjedzeniu śniadania nie mam uczucia pełnego brzucha, który wręcz prosi żeby położyć się do łóżka z powrotem i nie jestem senna przez resztę poranka mimo wstawania o wczesnej porze. 
Ale! Jak można jeść codziennie jajka? Nie trzeba, są też inne możliwości śniadań białkowo-tłuszczowych, jednak ja dzisiaj przychodzę do Was z aż 9 pomysłami na omlety białkowo-tłuszczowe. Wbrew pozorom to jest naprawdę chwila przygotowania - 15 minut więcej snu Wam nie pomoże w ciągu dnia a takie śniadanie owszem!