piątek, 6 października 2017

Fit blok czekoladowy


Nigdy nie odmawiam sernika i drożdżowego mojej mamy oraz bloku czekoladowego mojej cioci. To jest takie dobre, że grzechem byłoby nie zjeść:D Ostatnio w internetach znalazłam przepis na takie cudo. Co prawda nie oddaje całkowitego smaku prawdziwego bloku czekoladowego, ale jako zamiennik daje radę!



Blok czekoladowy:
  • 400 ml mleczka kokosowego 
  • 100 g kaszy jaglanej
  • 60 g orzechów laskowych
  • 50 g suszonej żurawiny
  • tabliczka gorzkiej czekolady
  • 70 g ksylitolu
  • 50 g oleju kokosowego
  • 1 łyżka kakao
Kaszę jaglaną dobrze wypłukać i ugotować. W drugim garnku połączyć mleczko kokosowe, olej kokosowy oraz ksylitol. Podgrzać i wymieszać do całkowitego rozpuszczenia ksylitolu. Dodać gorzką czekoladę i kakao. Ugotowaną kaszę zblendować i dodać do reszty składników. Wymieszać dokładnie aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Na końcu dodać posiekane orzechy i żurawinę i ponownie wymieszać. Odstawić do ostudzenia na 2 godziny. Po tym czasie przelać do formy wysmarowanej olejem kokosowym  i wstawić do zamrażalnika na minimum 3 godziny. 

*przepis znalazłam na: wiemcojem.pl



Makro jednego kawałka (z 16): 181 kcal B-2,5g T-13g W-15g


Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

1 komentarz:

  1. Oj powiem Ci, ze to wyglada - i pewnie smakuje- obłędnie <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)