czwartek, 21 grudnia 2017

Smakowe kuleczki



Smakowe kuleczki:

  • 200 g płatków jaglanych
  • 400 g mleka (u mnie ryżowe)
  • 10 g oleju kokosowego
  • 50 g miodu
  • 20 g kakao
  • 20 g cynamonu
  • 20 g wiórek kokosowych
  • 20 g przyprawy do piernika
Płatki jaglane zalewamy mlekiem i gotujemy aż do wchłonięcia mleka. Pod koniec dodajemy miód, olej i mieszamy do rozpuszczenia. Ugotowane płatki dzielimy na 4 części. Do  pierwszej dodajemy 10g kakao, do drugiej 10g cynamonu, do trzeciej 10 g przyprawy do piernika, do czwartej 10 g wiórek (resztę zostawiamy do obtoczenia kulek) i bledujemy do uzyskania gładkiej masy. Formujemy kulki, obtaczamy i wkładamy do lodówki na przynajmniej 2 godziny. 
Im dłużej leżą w lodówce, tym są lepsze. Ja jadłam je przez 7 dni i najlepiej smakowały po 4,5 dniach ;)





Makro jednej kuleczki (z 40) - ok 35 kcal, B-1g, T-1g W-6g




Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)